Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубботенко, Ілля Юрійович-
dc.date.accessioned2020-07-21T18:22:30Z-
dc.date.available2020-07-21T18:22:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСубботенко І. Ю. Чуттєвий досвід в контексті арт-терапевтичних практик у роботі з учнями. VІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти». Чуттєвий досвід в контексті арт-терапевтичних практик у роботі з учнями м. Чернігів, 23-24 квітня 2020 року. Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченкаen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4677-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення чуттєвого досвіду, зокрема зосереджено увагу на важливості арт-терапевтичних практик у роботі з учнями. Досліджено погляди на питання самоідентифікації у фотографічних зображеннях як формі соціалізації особистості, де фотографія може виступати своєрідним психологічним портретом. Подальших наукових досліджень набуває питання фототерапії як терапевтичної комунікації, адже відображення себе та навколишньої дійсності через малюнки, картини та фотозображення — це яскрава форма комунікації. Вплив візуальної інформації (картин, фотозображень) на психіку людини мало досліджений, тому подальших наукових розвідок набуває саме це питання.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectчуттєвий досвідen_US
dc.subjectхудожнє мисленняen_US
dc.subjectарт-терапевтичні практикиen_US
dc.subjectфотозображення як «дзеркало пам'яті»en_US
dc.titleЧуттєвий досвід в контексті арт-терапевтичних практик у роботі з учнямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.