Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-07-21T16:58:04Z-
dc.date.available2020-07-21T16:58:04Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах. Вісник Чернігів. держ. пед. ун-ту. Чернігів : ЧДПУ, 2003. Вип. 18. С. 98-101.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4675-
dc.description.abstractСкладний і багатогранний процес відродження національної культури висуває особливі вимоги до вивчення мовних дисциплін у вищій школі. В умовах гуманізації освіти особливої уваги потребує розробка та впровадження таких форм і методів мовної роботи, які б сприяли становленню висококваліфікованих спеціалістів, зокрема, майбутніх педагогів початкової школи.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиen_US
dc.subjectлінгвістична компетентністьen_US
dc.titleФормування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.