Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDemchenko, Olena-
dc.contributor.authorKoval, Tatiana-
dc.contributor.authorVatso, Mykhailo-
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorTurchyna, Iryna-
dc.date.accessioned2020-07-20T06:25:45Z-
dc.date.available2020-07-20T06:25:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationOlena Demchenko, Tatiana Koval, Mykhailo Vatso, Yulia Lymar, Iryna Turchyna. Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th-23th. 2020. P. 119-132.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4669-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми. У статті визначено інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу в педагогічному університеті з метою створення умов для набуття студентами якостей, необхідних для виявлення обдарованих дітей та створення сприятливих умов для їх творчої самореалізації. Показано значення рефлексивних здібностей у структурі готовності майбутнього вчителя працювати з обдарованими дітьми. Представлено результати діагностики учнів рефлексивних здібностей, виявлено недостатній рівень їх сформованості. Показано значення тренінгу у розвитку майбутніх учителів рефлексивної складової готовності до роботи з дітьми. Представлено досвід проведення тренінгів, розроблених та апробованих у рамках міжнародного проекту «Розвиток культури демократії в освіті вчителів у Норвегії, Україні та Палестині». Наведені приклади рефлексивних тренувальних вправ, реалізація яких сприятиме розвитку майбутніх учителів здатності до професійного самоперевірки та самооцінки.en_US
dc.publisherSOCIETY. INTEGRATION. EDUCATIONen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectобдаровані дітиen_US
dc.subjectготовність майбутніх учителів працювати з обдарованими дітьмиen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectрефлексивні здібностіen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.titleРазвитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятийen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.