Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4669
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Demchenko, Olena | - |
dc.contributor.author | Koval, Tatiana | - |
dc.contributor.author | Vatso, Mykhailo | - |
dc.contributor.author | Лимар, Юлія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Turchyna, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T06:25:45Z | - |
dc.date.available | 2020-07-20T06:25:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Olena Demchenko, Tatiana Koval, Mykhailo Vatso, Yulia Lymar, Iryna Turchyna. Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th-23th. 2020. P. 119-132. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4669 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми. У статті визначено інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу в педагогічному університеті з метою створення умов для набуття студентами якостей, необхідних для виявлення обдарованих дітей та створення сприятливих умов для їх творчої самореалізації. Показано значення рефлексивних здібностей у структурі готовності майбутнього вчителя працювати з обдарованими дітьми. Представлено результати діагностики учнів рефлексивних здібностей, виявлено недостатній рівень їх сформованості. Показано значення тренінгу у розвитку майбутніх учителів рефлексивної складової готовності до роботи з дітьми. Представлено досвід проведення тренінгів, розроблених та апробованих у рамках міжнародного проекту «Розвиток культури демократії в освіті вчителів у Норвегії, Україні та Палестині». Наведені приклади рефлексивних тренувальних вправ, реалізація яких сприятиме розвитку майбутніх учителів здатності до професійного самоперевірки та самооцінки. | en_US |
dc.publisher | SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | обдаровані діти | en_US |
dc.subject | готовність майбутніх учителів працювати з обдарованими дітьми | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | рефлексивні здібності | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.title | Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий.pdf | 297.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.