Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4669
Назва: | Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий |
Автори: | Demchenko, Olena Koval, Tatiana Vatso, Mykhailo Лимар, Юлія Михайлівна Turchyna, Iryna |
Ключові слова: | обдарованість обдаровані діти готовність майбутніх учителів працювати з обдарованими дітьми рефлексія рефлексивні здібності навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION |
Бібліографічний опис: | Olena Demchenko, Tatiana Koval, Mykhailo Vatso, Yulia Lymar, Iryna Turchyna. Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th-23th. 2020. P. 119-132. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми. У статті визначено інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу в педагогічному університеті з метою створення умов для набуття студентами якостей, необхідних для виявлення обдарованих дітей та створення сприятливих умов для їх творчої самореалізації. Показано значення рефлексивних здібностей у структурі готовності майбутнього вчителя працювати з обдарованими дітьми. Представлено результати діагностики учнів рефлексивних здібностей, виявлено недостатній рівень їх сформованості. Показано значення тренінгу у розвитку майбутніх учителів рефлексивної складової готовності до роботи з дітьми. Представлено досвід проведення тренінгів, розроблених та апробованих у рамках міжнародного проекту «Розвиток культури демократії в освіті вчителів у Норвегії, Україні та Палестині». Наведені приклади рефлексивних тренувальних вправ, реалізація яких сприятиме розвитку майбутніх учителів здатності до професійного самоперевірки та самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4669 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий.pdf | 297.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.