Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4647
Назва: Про методику навчання руховим діям в художній гімнастиці
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Ключові слова: художня гімнастика
рухові дії
рухова поведінка гімнастки
ефект саморегуляції
музичний супровід
Дата публікації: 2002
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л. Про методику навчання руховим діям в художній гімнастиці. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (Серія: педагогічні науки). Чернігів : ЧДПУ, 2002. Вип. 16. С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Змагальна діяльність може здійснюватися лише за умов володіння спортсменом довільними, спеціальними прийомами і діями, що складають арсенал техніки конкретного виду спорту. Результативність техніки рухових дій обумовлена її ефективністю, стабільністю, варіативністю, економічністю [7]. Гостра конкуренція із боротьбі за медалі на міжнародних змаганнях по художній гімнастиці викликала значний ріст складності елементів техніки і її надійності, підвищилися вимоги до функціональної підготовленості спортсменок. Становить інтерес вибору оптимальних умов для ефективного навчання й удосконалювання рухової поведінки гімнастки, раціональних прийомів формування навичок і удосконалювання методики її підготовки. Характеризуючи існуючу методику навчання руховим діям, можна відзначити, що в систему навчання фізичним вправам входять керуюча (тренер) і керована (учень) підсистеми. У процесі навчання відбувається наведення відчуттів учня на модель освоюваної рухової дії [5, 6]. Педагог знає, чому він повинен навчити; у його розпорядженні є достатньо засобів навчання; при організації власне навчання педагог притримується традиційних поглядів на механізм побудови рухової дії; педагог має труднощі при виборі методу навчання і побудови самої методики (причиною цього є великий обсяг інформації з методів навчання, неясність механізму побудови рухів, обмеження в умовах діяльності, недостатній рівень освіти, творчого підходу, досвіду та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4647
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про методику навчання руховим діям в художній гімнастиці.pdf996.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.