Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637
Назва: | Теоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід) |
Автори: | Євтух, Микола Борисович Терентьєва, Наталія Олександрівна |
Ключові слова: | обдпровані діти талант школяри зарубіжний досвід освіта та виховання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київ; Біла Церква : Авторитет |
Бібліографічний опис: | Євтух М.Б., Терентьєва Н.О. Теоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід). Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 28 трав. 2020). Київ; Біла Церква : Авторитет, 2020. 444 с. С. 200-203. DOI : https:// doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема реформування освіти в Україні є наслідком і необхідною складовою розвитку інтеграційних процесів. Це означає, що є потреба у створенні умов, які забезпечують безперервне оновлення системи освіти відповідно до тих змін, що відбуваються в країні та освіті. Політичні зміни в Україні уможливили диференційоване навчання школярів і обдарованих та талановитих в тому числі. Водночас вітчизняна психолого-педагогічна наука виявилася ще не зовсім готовою до осмислення тих явищ, що мають місце в організації навчання зазначеної категорії школярів та наукового передбачення тенденційних змін у навчально-виховному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід).pdf | 294.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.