Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтух, Микола Борисович-
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-07-14T06:52:09Z-
dc.date.available2020-07-14T06:52:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄвтух М.Б., Терентьєва Н.О. Теоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід). Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 28 трав. 2020). Київ; Біла Церква : Авторитет, 2020. 444 с. С. 200-203. DOI : https:// doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637-
dc.description.abstractПроблема реформування освіти в Україні є наслідком і необхідною складовою розвитку інтеграційних процесів. Це означає, що є потреба у створенні умов, які забезпечують безперервне оновлення системи освіти відповідно до тих змін, що відбуваються в країні та освіті. Політичні зміни в Україні уможливили диференційоване навчання школярів і обдарованих та талановитих в тому числі. Водночас вітчизняна психолого-педагогічна наука виявилася ще не зовсім готовою до осмислення тих явищ, що мають місце в організації навчання зазначеної категорії школярів та наукового передбачення тенденційних змін у навчально-виховному процесі.en_US
dc.publisherКиїв; Біла Церква : Авторитетen_US
dc.subjectобдпровані дітиen_US
dc.subjectталантen_US
dc.subjectшколяриen_US
dc.subjectзарубіжний досвідen_US
dc.subjectосвіта та вихованняen_US
dc.titleТеоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.