Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637
Назва: Теоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід)
Автори: Євтух, Микола Борисович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: обдпровані діти
талант
школяри
зарубіжний досвід
освіта та виховання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ; Біла Церква : Авторитет
Бібліографічний опис: Євтух М.Б., Терентьєва Н.О. Теоретичні основи навчання і виховання обдарованих і талановитих школярів (зарубіжний досвід). Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 28 трав. 2020). Київ; Біла Церква : Авторитет, 2020. 444 с. С. 200-203. DOI : https:// doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020
Короткий огляд (реферат): Проблема реформування освіти в Україні є наслідком і необхідною складовою розвитку інтеграційних процесів. Це означає, що є потреба у створенні умов, які забезпечують безперервне оновлення системи освіти відповідно до тих змін, що відбуваються в країні та освіті. Політичні зміни в Україні уможливили диференційоване навчання школярів і обдарованих та талановитих в тому числі. Водночас вітчизняна психолого-педагогічна наука виявилася ще не зовсім готовою до осмислення тих явищ, що мають місце в організації навчання зазначеної категорії школярів та наукового передбачення тенденційних змін у навчально-виховному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.