Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4636
Назва: Потенціал музейної педагогіки для формування особистості
Автори: Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: музейна педагогіка
музеєзнавство
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ : Талком
Бібліографічний опис: Терентьєва Н.О. Потенціал музейної педагогіки для формування особистості. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХVІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких питань пам’яті проф. О.П.Рудницької. Київ : Талком, 2020. Вип. 3(15). С. 235-236.
Короткий огляд (реферат): Зміна підходів до історичної освіти сьогодні вимагає від педагогічної спільноти переглянути своє ставлення до музейної педагогіки, екскурсійної роботи. Музейна педагогіка - галузь діяльності, що здійснює передачу культурного досвіду на основі міждисциплінарного та поліхудожнього підходу через педагогічний процесс в умовах музейного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4636
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потенціал музейної педагогіки для формування особистості.pdf1.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.