Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4636
Назва: | Потенціал музейної педагогіки для формування особистості |
Автори: | Терентьєва, Наталія Олександрівна |
Ключові слова: | музейна педагогіка музеєзнавство |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київ : Талком |
Бібліографічний опис: | Терентьєва Н.О. Потенціал музейної педагогіки для формування особистості. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХVІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких питань пам’яті проф. О.П.Рудницької. Київ : Талком, 2020. Вип. 3(15). С. 235-236. |
Короткий огляд (реферат): | Зміна підходів до історичної освіти сьогодні вимагає від педагогічної спільноти переглянути своє ставлення до музейної педагогіки, екскурсійної роботи. Музейна педагогіка - галузь діяльності, що здійснює передачу культурного досвіду на основі міждисциплінарного та поліхудожнього підходу через педагогічний процесс в умовах музейного середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4636 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Потенціал музейної педагогіки для формування особистості.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.