Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4635
Назва: Кібернетичний аспект спортивного тренування у роботі тренерів з учнями загальноосвітніх закладів
Автори: Огієнко, Микола Миколайович
Огієнко, Петро Миколайович
Лисенко, Людмила Леонідівна
Кошик, О.
Огієнко, Т.
Ключові слова: спортивне тренування
учні
загальноосвітні заклади
досягнення високих спортивних результатів
Дата публікації: 2002
Видавництво: Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти
Бібліографічний опис: Огієнко М. М., Огієнко П. М., Лисенко Л. Л., Кошик О., Огієнко Т. Кібернетичний аспект спортивного тренування у роботі тренерів з учнями загальноосвітніх закладів. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти : зб. наукових праць. Рівне : РДГУ, 2002. Вип. 1. С. 155–158.
Короткий огляд (реферат): Нині проблемою являється точне і економічне управління підготовкою спортсмена для досягнення високого результату за умови збереження здоров’я (1, 2, 4, 5).У практиці спортивного тренування спостерігаються часті прорахупки в досягненні високих спортивних результатів, тим більше в строго визначений термін; допускається багато браку в роботі (відсів, травми, нездійснені надії та ін.), можливі перевантаження, перетренування і, як наслідок, передпатологічні та патологічні зміни в організмі спортсмена, не виключаючи летальних випадків. Мабуть, це пов’язано з недостатньою компетентністю тренерів у питаннях сучасних наукових вимог до спортивного тренування слабким впровадженням в практику системного підходу і основ теорії управління. Також проблемою явиться конфлікт між недооцінкою використання тренерами кібернетичного підходу, його ідей та методів для організації і побудови технології спортивного тренування із застосуванням традиційних засобів фізичного виховання та переоцінкою значення застосування фармакологічних засобів для підвищення працездатності спортсменів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4635
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.