Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-07-10T09:35:14Z-
dc.date.available2020-07-10T09:35:14Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л. Вплив умов діяльності на ефективність навчання руховим діям в художній гімнастиці. Молода спортивна наука України. Львів : НВФ “Українські технології”, 2000. С. 248-249.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4633-
dc.description.abstractВ трудовій, спортивній діяльності, у фізичному вихованні головною метою рухової поведінки людини є досягнення достатнього рівня працездатності, яка забезпечує високу ефективність діяльності. Розвиток спеціальної працездатності досягається на основі розвитку функціональних можливостей організму і формування різноманітних вмінь та навичок. В основі формування рухової поведінки лежить оптимізація сенсомоторної координації для створення функціональної системи управління. При цьому необхідно враховувати цілу низку факторів, методів, засобів, прийомів об’єднаних поняттям методика навчання і тренування. У зв’язку з цим великий інтерес представляє вивчення особливостей адаптації організму людини до різноманітних умов діяльності з метою побудови моделей уроків (В.В. Петровський 1978) і методик навчання з заздалегідь відомою дією. Актуальним є також вивчення особливостей змін рухової та сенсомоторної координації під впливом режимів чергування роботи з відпочинком (М.В.Лійник, 1951; В.В. Петровський. 1959) в умовах оптимізації управління руховою поведінкою за допомогою задач дії (Н.А.Бернштейн, 1966) та розробка засобів термінової інформації про показники, що вивчаються для діагностики та педагогічного контролю. Метою досліджень було виявлення впливу деяких умов діяльності (саморегуляції, навчання, режимів чергування роботи з відпочинком (М.В.Лійник, 1951; В.В. Петровський. 1959), змагань, перешкод) на ефективність процесу навчання руховим діям і на цій основі розробка практичних рекомендацій щодо пошуку найефективніших форм побудови методики формування рухових вмінь та навичокen_US
dc.publisherМолода спортивна наука Україниen_US
dc.subjectхудожня гімнастикаen_US
dc.subjectрухові діїen_US
dc.subjectспортивна діяльністьen_US
dc.subjectефективність навчання руховим діямen_US
dc.titleВплив умов діяльності на ефективність навчання руховим діям в художній гімнастиціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.