Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4632
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Огієнко, Микола Миколайович | - |
dc.contributor.author | Огієнко, П. М. | - |
dc.contributor.author | Огієнко, Петро Миколайович | - |
dc.contributor.author | Демиденко (Лисенко), Людмила Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Рибалкіна, Н. Ю. | - |
dc.contributor.author | Лотоцька, В. В. | - |
dc.contributor.author | Лагута, З. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-10T08:47:09Z | - |
dc.date.available | 2020-07-10T08:47:09Z | - |
dc.date.issued | 1990 | - |
dc.identifier.citation | Огієнко М. М., Огієнко Л. М., Огієнко П. М., Демиденко Л. Л. (Лисенко Л. Л.), Рибалкіна Н. Ю., Лотоцька В. В., Лагута З. Н. До проблем і перспектив викладання фізичної культури в загальноосвітній школі та деякі шляхи оптимізації професійної підготовки вчителя фізичної культури / Огієнко М.М., Огієнко Л.М., Огієнко П.М., Демиденко Л.Л. (Лисенко Л.Л.), Рибалкіна Н.Ю., Лотоцька В.В., Лагута З.Н. // Тези доповідей обласної науково-методичної конференції «Співробітництво вузу і школи – найважливіша умова підготовки вчителя». Чернигов, 1990. С. 128-131. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4632 | - |
dc.description.abstract | Не дивлячись на величезне значення фізичної культури для людини і суспільства (фізичного розвитку, фізичного виховання і фізичної освіти), в реальному житті фізична культура явно недооцінюється і її впливна формування здорового суспільства поки що незначний. Особливо, якщо врахувати недоліки традиційного підходу до реалізації вітчизняної системи фізичного виховання. По суті, в більшості випадків робота вчителів фізичної культури зводиться до організації і проведення різноманітних форм занять, фізичних вправ, причому не завжди з відповідною якістю контролю і обліку. Про планування говори не доводиться. Його якість обмежена недосконалими програмами і вимогами. Надумані розділи так званої комплексної програми з фізичної культури зумовлювали формальне планування, мінімальну реалізацію. | en_US |
dc.publisher | Тези доповідей обласної науково-методичної конференції «Співробітництво вузу і школи – найважливіша умова підготовки вчителя» | en_US |
dc.subject | фізична культура | en_US |
dc.subject | загальноосвітня школа | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | вчитель фізичної культури | en_US |
dc.title | До проблем і перспектив викладання фізичної культури в загальноосвітній школі та деякі шляхи оптимізації професійної підготовки вчителя фізичної культури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.