Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNosko, Mykola-
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorArkhypov, O.-
dc.contributor.authorАрхипов, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorKhudolii, O.-
dc.contributor.authorХудолій, О.-
dc.contributor.authorFilatova, Z.-
dc.contributor.authorФілатова, Зоя Іванівна-
dc.contributor.authorYevtushok, M.-
dc.contributor.authorЄвтушок, М.-
dc.date.accessioned2020-07-08T10:19:46Z-
dc.date.available2020-07-08T10:19:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationNosko M., Arkhypov O., Khudolii O., Filatova Z., Yevtushok M. Pedagogical Conditions for Swimming Skills Development in Students of Pedagogical Educational Institutions. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2019. V. 11. № 2. С. 240-255.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4626-
dc.description.abstractМетою цього дослідження було визначення педагогічних умов для ефективної підготовки плавання учнів педагогічних навчальних закладів. Матеріали та методи. До експериментальної групи (ЕГ) входили 45 першокласниць шкіл іноземної філології, фізико-математичної освіти, природничої географії та екології (спеціальна медична група), які мали достатній рівень фізичної підготовленості та не вміли плавати. Контрольну групу (CG) складали 40 студентів-першокурсників шкіл іноземної філології, фізико-математичної освіти, природничої географії та екології (спеціальна медична група), які мали достатній рівень фізичної підготовленості, вміли плавати, плавати на невеликі відстані (3-5 метрів). Результати. Після експерименту відбулося значне поліпшення результатів тесту. Зокрема, студенти експериментальної групи показали збільшення всіх параметрів функціонального стану кардіореспіраторної системи - збільшення часу затримки дихання в тесті Штанге та тесту Генчі (p = 0,001) і, відповідно, в Гарвардському кроковому тесті (p = 0,001 ). Результати студентів експериментальної групи покращились у Гарвардському кроковому тесті на 13,56%; в тесті Штанге - на 9,26%; у тесті Генчі - на 13,15% (p = 0,001). Учні експериментальної групи показали статистично значне поліпшення результатів тестів на фізичну форму. Зокрема, в тестах: "Стоячи у стрибку в довжину" результат збільшився на 4,70%; "Присідання за 30 секунд" - на 10,59%; "Скакалка" - на 6,91%; "Віджимання" - на 17,62% (p = 0,001). Висновки. Дослідження виявило статистично значущу ефективність запропонованих методів навчання плавання студентам спеціальної медичної групи. На основі дискримінаційного аналізу дослідники встановили статистично значимий вплив експериментальних методів на динаміку фізичної та функціональної придатності студентів. Позитивна динаміка змін виявлена в показниках високого рівня тривожності під час тренувань з плавання.en_US
dc.publisherRevista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala,en_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectплаванняen_US
dc.subjectпсихофізичний станen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectруховий фітнесen_US
dc.titlePedagogical Conditions for Swimming Skills Development in Students of Pedagogical Educational Institutionsen_US
dc.title.alternativeПедагогічні умови розвитку навичок плавання у студентів педагогічних навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical_Conditions_for_Swimming_Skills_Develop.pdf474.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.