Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIvashchenko, O. V.-
dc.contributor.authorІващенко, О. В.-
dc.contributor.authorNosko, Mykola-
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorNosko, Yuliya-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorChernenko, S. O.-
dc.contributor.authorЧерненко, С. О.-
dc.date.accessioned2020-07-08T09:44:04Z-
dc.date.available2020-07-08T09:44:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІvashchenko O. V., Nosko M. O., Nosko Yu. M., Chernenko S. O. Pattern Recognition: Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target. Teorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, 2019. V. 19. №3. Р. 130-138.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4624-
dc.description.abstractМета роботи — визначити можливість використання методик розпізнання образів у вивченні впливу режимів виконання фізичних вправ на процес навчання метанню малого м’яча у вертикальну ціль школярів молодших класів. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь хлопчики 7 років (n=48). У роботі використані аналіз й узагальнення даних наукової та методичної літератури, загально-наукові методи теоретичного рівня, такі, як аналогія, аналіз, синтез, абстрагування, індукція, а також загально-наукові методи емпіричного рівня: спостереження, тестування, експеримент. Результати. На ефективність процесу навчання хлопчиків 7 років «кидку м’яча у вертикальну ціль» позитивно впливає 6–12 підходів, кількість повторень у підході 3 рази, інтервал відпочинку триває 60–180 с. Акцент у виборі режиму навчання робиться на кількості повторень у підході. Висновки. Метод повного факторного експерименту дозволяє отримати математичний опис процесу в деякій локальній області факторного простору та провести верифікацію регресійної моделі. Рівняння регресії дають можливість підбору режимів виконання для кожної вправи, яка вивчається. Дискримінантний аналіз дозволив визначити режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок; дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться режими роботи за результативністю формування рухових навичок; які рухові завдання найбільш суттєво впливають на розрізнення класів; до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Для вибору найбільш раціонального режиму виконання вправ у процесі формування рухових навичок у хлопчиків 7 років може бути використана перша і друга дискримінантні функції з акцентом на найбільш інформативні змінні.en_US
dc.publisherTeorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectхлопці 7 роківen_US
dc.subjectфакторний експериментen_US
dc.subjectдискримінантний аналізen_US
dc.titlePattern Recognition: Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Targeten_US
dc.title.alternativeРозпізнання образів: характеристика режимів навчання метанню малого м’яча у вертикальну ціль хлопчиків 7 роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pattern Recognition Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target..pdf190.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.