Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4624
Назва: Pattern Recognition: Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target
Інші назви: Розпізнання образів: характеристика режимів навчання метанню малого м’яча у вертикальну ціль хлопчиків 7 років
Автори: Ivashchenko, O. V.
Іващенко, О. В.
Nosko, Mykola
Носко, Микола Олексійович
Nosko, Yuliya
Носко, Юлія Миколаївна
Chernenko, S. O.
Черненко, С. О.
Ключові слова: навчання
хлопці 7 років
факторний експеримент
дискримінантний аналіз
Дата публікації: 2019
Видавництво: Teorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ
Бібліографічний опис: Іvashchenko O. V., Nosko M. O., Nosko Yu. M., Chernenko S. O. Pattern Recognition: Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target. Teorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, 2019. V. 19. №3. Р. 130-138.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи — визначити можливість використання методик розпізнання образів у вивченні впливу режимів виконання фізичних вправ на процес навчання метанню малого м’яча у вертикальну ціль школярів молодших класів. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь хлопчики 7 років (n=48). У роботі використані аналіз й узагальнення даних наукової та методичної літератури, загально-наукові методи теоретичного рівня, такі, як аналогія, аналіз, синтез, абстрагування, індукція, а також загально-наукові методи емпіричного рівня: спостереження, тестування, експеримент. Результати. На ефективність процесу навчання хлопчиків 7 років «кидку м’яча у вертикальну ціль» позитивно впливає 6–12 підходів, кількість повторень у підході 3 рази, інтервал відпочинку триває 60–180 с. Акцент у виборі режиму навчання робиться на кількості повторень у підході. Висновки. Метод повного факторного експерименту дозволяє отримати математичний опис процесу в деякій локальній області факторного простору та провести верифікацію регресійної моделі. Рівняння регресії дають можливість підбору режимів виконання для кожної вправи, яка вивчається. Дискримінантний аналіз дозволив визначити режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок; дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться режими роботи за результативністю формування рухових навичок; які рухові завдання найбільш суттєво впливають на розрізнення класів; до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Для вибору найбільш раціонального режиму виконання вправ у процесі формування рухових навичок у хлопчиків 7 років може бути використана перша і друга дискримінантні функції з акцентом на найбільш інформативні змінні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4624
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації Миколи Олексійовича Носка, ректора Національного університету "Чернігівський колегіум" ім. Т.Г.Шевченка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pattern Recognition Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target..pdf190.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.