Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4623
Назва: | Strength abilities:estimation of Immediate training effect of strength loads in girls aged 7 years |
Інші назви: | Силові здібності: оцінка термінового тренувального ефекту силових навантажень у дівчаток 7 років |
Автори: | Khudolii, O. M. Худолій, О. М. Ivashchenko, O. V. Іващенко, О. В. Iermakov, S. S. Єрмаков, С. С. Nosko, Yuliya Носко, Юлія Миколаївна Marchenko, S. I. Марченко, С. І. |
Ключові слова: | дівчатка план повного факторного експерименту терміновий тренувальний ефект силові навантаження |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ |
Бібліографічний опис: | Khudolii O. M., Ivashchenko O. V., Iermakov S. S., Nosko Yu. M., Marchenko S. I. Strength Abilities: Estimation of Immediate Training Effect of Strength Loads in Girls Aged 7 Years. Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, (2019). V. 19. №2. Р. 98–104. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження — експериментально обґрунтувати технологічні підходи до оцінки тренувальних ефектів силових навантажень у дівчаток семи років. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь дівчатка 7 років (n = 40). Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. Для вирішення завдань дослідження використовувалися теоретичні і емпіричні методи: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури; моделювання, педагогічні спостереження і експеримент, методи математичного планування експерименту (ПФЕ типу 2k). Результати. Результати дослідження свідчать, що у запропонованій матриці плану повного факторного експерименту типа 22 вибраний крок варіювання факторів є достатнім для вивчення впливу різних режимів виконання силових вправ на динаміку ТТЕ у дівчаток 7 років. Висновки. Найбільший вплив на ТТЕ у дівчаток 7 років має на 1 станції (вправи для розвитку сили рук і плечового поясу) взаємодія кількості повторень у підході й інтервалу відпочинку (х1х2) — 83%, кількість повторень у підході (х1) — 15%; на 2 станції (вправи для розвитку сили м’язів черевного пресу) кількість повторень у підході (х1) — 48,5%, інтервал відпочинку (х2) — 48,5%; на 3 станції (вправи для розвитку сили м’язів спини — інтервал відпочинку (х2) — 82%; на 4 станції — вправи для розвитку сили м’язів ніг) інтервал відпочинку (х2) — 92%. На 1–3 станціях для підсилення ТТЕ необхідно збільшити кількість повторень у підході й тривалість інтервалу відпочинку, на 4 станції — необхідно збільшити кількість повторень у підході й зменшити тривалість інтервалу відпочинку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4623 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Strength Abilities Estimation of Immediate Training Effect of Strength Loads in Girls Aged 7 Years.pdf | 755.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.