Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4623
Назва: Strength abilities:estimation of Immediate training effect of strength loads in girls aged 7 years
Інші назви: Силові здібності: оцінка термінового тренувального ефекту силових навантажень у дівчаток 7 років
Автори: Khudolii, O. M.
Худолій, О. М.
Ivashchenko, O. V.
Іващенко, О. В.
Iermakov, S. S.
Єрмаков, С. С.
Nosko, Yuliya
Носко, Юлія Миколаївна
Marchenko, S. I.
Марченко, С. І.
Ключові слова: дівчатка
план повного факторного експерименту
терміновий тренувальний ефект
силові навантаження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ
Бібліографічний опис: Khudolii O. M., Ivashchenko O. V., Iermakov S. S., Nosko Yu. M., Marchenko S. I. Strength Abilities: Estimation of Immediate Training Effect of Strength Loads in Girls Aged 7 Years. Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, (2019). V. 19. №2. Р. 98–104.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження — експериментально обґрунтувати технологічні підходи до оцінки тренувальних ефектів силових навантажень у дівчаток семи років. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь дівчатка 7 років (n = 40). Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. Для вирішення завдань дослідження використовувалися теоретичні і емпіричні методи: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури; моделювання, педагогічні спостереження і експеримент, методи математичного планування експерименту (ПФЕ типу 2k). Результати. Результати дослідження свідчать, що у запропонованій матриці плану повного факторного експерименту типа 22 вибраний крок варіювання факторів є достатнім для вивчення впливу різних режимів виконання силових вправ на динаміку ТТЕ у дівчаток 7 років. Висновки. Найбільший вплив на ТТЕ у дівчаток 7 років має на 1 станції (вправи для розвитку сили рук і плечового поясу) взаємодія кількості повторень у підході й інтервалу відпочинку (х1х2) — 83%, кількість повторень у підході (х1) — 15%; на 2 станції (вправи для розвитку сили м’язів черевного пресу) кількість повторень у підході (х1) — 48,5%, інтервал відпочинку (х2) — 48,5%; на 3 станції (вправи для розвитку сили м’язів спини — інтервал відпочинку (х2) — 82%; на 4 станції — вправи для розвитку сили м’язів ніг) інтервал відпочинку (х2) — 92%. На 1–3 станціях для підсилення ТТЕ необхідно збільшити кількість повторень у підході й тривалість інтервалу відпочинку, на 4 станції — необхідно збільшити кількість повторень у підході й зменшити тривалість інтервалу відпочинку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4623
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strength Abilities Estimation of Immediate Training Effect of Strength Loads in Girls Aged 7 Years.pdf755.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.