Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, О. В.-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorФеренц, В. С.-
dc.date.accessioned2020-07-08T07:13:50Z-
dc.date.available2020-07-08T07:13:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІващенко О. В., Носко Ю. М., Ференц В. С. Силові здібності: динаміка тренувального ефекту силових вправ у дівчат 9 років. Науково-методичний журнал: Теорія та методика фізичного виховання. ТОВ ОВС, 2019. Т. 19. №4. С. 200–208.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4622-
dc.description.abstractМета дослідження — визначити вплив комбінованого методу розвитку сили на динаміку трену- вального ефекту у дівчат 9 років. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь 15 дівчат 9 років. Експеримент був проведе- ний за планом, наведеним у табл. 1. Був реалізований перший варіант комбінованого методу для розвитку м’язів рук і плечового поясу (місце І), сили м’язів черевного преса (місце ІІ), сили м’язів спини (місце ІІІ) і сили м’язів ніг (місце IV). Матеріали дослідження опрацьовані в програмі ста- тистичного аналізу – IBM SPSS 22. Здійснений дискримінантний аналіз. Результати. Результати дискримінантного аналізу свідчать про статистично достовірні зміни трену- вальних ефектів силових вправ (І–ІV місце, р < 0,001). Терміновий і відставлений тренувальний ефект силових вправ залежить від сумарного обсягу силових вправ в уроці фізичної культури. Так, зміни піс- ля роботи на кожному місці розвитку сили підсилюються наступним виконанням вправ на інших міс- цях, розбіжності між показниками тестування щодо один одного статистично достовірні (p = 0,001). Висновок. Встановлено позитивний тренувальний ефект силових вправ у процесі використання комбінованого методу розвитку сили у наступних режимах: метод динамічних зусиль – 3 повторення, 30 с відпочинок; метод максимальних зусиль – 1 повторення, 30 с відпочинок; метод ізо- метричних зусиль – 3 повторення, 30 с відпочинок; метод повторних зусиль – 6 повторень, 30 с від- починок. В реакції на силове навантаження виділяється терміновий і відставлений тренувальний ефект. Це дає можливість стверджувати, що класифікація тренувальних ефектів можлива за наве- деною батареєю тестів на основі дискримінантного аналізу.en_US
dc.publisherТеорія та методика фізичного вихованняen_US
dc.subjectкомбінований методen_US
dc.subjectтерміновий і відставлений тренувальний ефектen_US
dc.subjectдівчата 9 роківen_US
dc.titleСилові здібності: динаміка тренувального ефекту силових вправ у дівчат 9 роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.