Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4581
Назва: | Особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителів |
Автори: | Бивалькевич, Леонід Мстиславович Лілік, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | перевернене навчання технологія майбутні учителі української мови і літератури майбутні інженери-педагоги професійна підготовка |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник НУЧК |
Бібліографічний опис: | Бивалькевич Л. М., Лілік О. О. Особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 124–129. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – схарактеризувати особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх інженерів-педагогів і вчителів української мови і літератури в контексті дисциплін циклу професійної і практичної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4581 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителів.pdf | 561,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.