Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-07-06T10:45:40Z-
dc.date.available2020-07-06T10:45:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБивалькевич Л. М., Лілік О. О. Особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 124–129.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4581-
dc.description.abstractМета статті – схарактеризувати особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх інженерів-педагогів і вчителів української мови і літератури в контексті дисциплін циклу професійної і практичної підготовки.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectперевернене навчанняen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectмайбутні учителі української мови і літературиen_US
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleОсобливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.