Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4581
Назва: Особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителів
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: перевернене навчання
технологія
майбутні учителі української мови і літератури
майбутні інженери-педагоги
професійна підготовка
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л. М., Лілік О. О. Особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх учителів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 124–129.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – схарактеризувати особливості інтеграції технології «перевернене навчання» в професійну підготовку майбутніх інженерів-педагогів і вчителів української мови і літератури в контексті дисциплін циклу професійної і практичної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4581
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.