Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздова, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-01-13T10:34:40Z-
dc.date.available2020-01-13T10:34:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДроздова М. А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про безпеку та небезпеку / Восьмі Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Всеукр. наук. конференції (6 грудня 2017 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: Десна Поліграф, 2018. – С. 87-92.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/457-
dc.description.abstractБезпека, як відомо, є однією з основних індивідуальних та колективних потреб. Відповідно, важливим видається дослідження не лише об’єктивних чинників безпеки/небезпеки, але й соціальних уявлень про ці феномени. Зокрема, на думку деяких фахівців, саме бінарна опозиція «безпечний – небезпечний» – один із важливих механізмів категоризації світу у свідомості [Зотова О., 2011]. Особливої актуальності набуває це на сучасному етапі в ході україно-російського конфлікту та подій АТО на Донбасі.en_US
dc.publisherВосьмі Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectуявленняen_US
dc.subjectбезпекаen_US
dc.subjectнебезпекаen_US
dc.titleПсихосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про безпеку та небезпекуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.