Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/457
Назва: | Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про безпеку та небезпеку |
Автори: | Дроздова, Марина Анатоліївна |
Ключові слова: | уявлення безпека небезпека |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Восьмі Сіверянські соціально-психологічні читання |
Бібліографічний опис: | Дроздова М. А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про безпеку та небезпеку / Восьмі Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Всеукр. наук. конференції (6 грудня 2017 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: Десна Поліграф, 2018. – С. 87-92. |
Короткий огляд (реферат): | Безпека, як відомо, є однією з основних індивідуальних та колективних потреб. Відповідно, важливим видається дослідження не лише об’єктивних чинників безпеки/небезпеки, але й соціальних уявлень про ці феномени. Зокрема, на думку деяких фахівців, саме бінарна опозиція «безпечний – небезпечний» – один із важливих механізмів категоризації світу у свідомості [Зотова О., 2011]. Особливої актуальності набуває це на сучасному етапі в ході україно-російського конфлікту та подій АТО на Донбасі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/457 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про безпеку та небезпеку.pdf | 61.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.