Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, А. А.-
dc.date.accessioned2020-06-23T08:54:04Z-
dc.date.available2020-06-23T08:54:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДавиденко А. А. STEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасність. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 58–63.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4512-
dc.description.abstractпроблемами сучасної школи, зокрема використання STEM- та STEAM-освіти у педагогічній практиці. Методологія дослідження виходить з концепції сучасної освіти. Дослідження орієнтовано на задоволення запитів вчителів фізики, а також на науковців, які займаються проблемами розвитку освіти. Тривалий досвід роботи в школі вчителем фізики, підготовки завдань для Всеукраїнських відкритих турнірів юних винахідників і раціоналізаторів та керівництво роботою журі даного масового позаурочного заходу, наукове керівництво територіальним відділенням Малої академії наук України тощо, дозволяють зробити обґрунтовані висновки стосовно розвитку STEM- та STEAM-освіти в Україні та за її межами.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectSTEMen_US
dc.subjectSTEAMen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectSTEAM-освітаen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.titleSTEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасністьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davidenko.pdf582.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.