Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4512
Назва: STEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасність
Автори: Давиденко, А. А.
Ключові слова: STEM
STEAM
STEM-освіта
STEAM-освіта
творча діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченк
Бібліографічний опис: Давиденко А. А. STEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасність. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 58–63.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): проблемами сучасної школи, зокрема використання STEM- та STEAM-освіти у педагогічній практиці. Методологія дослідження виходить з концепції сучасної освіти. Дослідження орієнтовано на задоволення запитів вчителів фізики, а також на науковців, які займаються проблемами розвитку освіти. Тривалий досвід роботи в школі вчителем фізики, підготовки завдань для Всеукраїнських відкритих турнірів юних винахідників і раціоналізаторів та керівництво роботою журі даного масового позаурочного заходу, наукове керівництво територіальним відділенням Малої академії наук України тощо, дозволяють зробити обґрунтовані висновки стосовно розвитку STEM- та STEAM-освіти в Україні та за її межами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4512
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davidenko.pdf582.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.