Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4505
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребенок, Вадим Михайлович | - |
dc.contributor.author | Торубара, Олексій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-23T07:54:31Z | - |
dc.date.available | 2020-06-23T07:54:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ребенок В. М., Торубара О. М. Психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 35–40. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4505 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито та обґрунтовано процес використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. Встановлено, що під час опанування навчальним матеріалом формування мотиваційної сфери студентів здійснюється через усвідомлення цільової установки, звертанням уваги студентів не тільки на значимість даного навчального матеріалу, а й для подальшої професійної діяльності. Проаналізовано стан розумового розвитку студентів, який визначений шляхом з’ясування двох його рівнів – рівня актуального розвитку і зони найближчого розвитку, при цьому навчання, яке орієнтується на вже закінчені цикли розвитку, виявляється безперспективним з точки зору загального розвитку, не обумовлює процесу розвитку, воно лише безрезультатно тягнеться за ним. Ефективність навчання визначається не тільки змістом, а й способом діяльності його засвоєння, або операційною стороною діяльності. Виділення операційної сторони навчальної діяльності й процес формування її у студентів становлять центральну психологічну проблему навчання. Мета роботи – розкрити та визначити психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. Методологічною основою є компетентнісний, орієнтаційний, операційний, енергетичний та оціночний підходи до процесу використання майбутніми викладачами інформаційних технологій у професійній діяльності. Аналіз історіографічних джерел та наукових публікацій. Наукова новизна визначено та обґрунтовано процес використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти й уточнено показники розумового розвитку студентів до застосування інформаційних технологій. Встановлено, що основним критерієм розумового розвитку студентів є наявність правильно організованої структури навчальної діяльності з її компонентами – постановкою задачі, вибором засобів, самоконтролем і самоперевіркою. Високий рівень розумового розвитку студентів пов’язаний з міжпредметним узагальненням розумових прийомів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rebenok-and-Torubara.pdf | 552.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.