Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-06-23T07:54:31Z-
dc.date.available2020-06-23T07:54:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРебенок В. М., Торубара О. М. Психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 35–40.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4505-
dc.description.abstractУ статті розкрито та обґрунтовано процес використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. Встановлено, що під час опанування навчальним матеріалом формування мотиваційної сфери студентів здійснюється через усвідомлення цільової установки, звертанням уваги студентів не тільки на значимість даного навчального матеріалу, а й для подальшої професійної діяльності. Проаналізовано стан розумового розвитку студентів, який визначений шляхом з’ясування двох його рівнів – рівня актуального розвитку і зони найближчого розвитку, при цьому навчання, яке орієнтується на вже закінчені цикли розвитку, виявляється безперспективним з точки зору загального розвитку, не обумовлює процесу розвитку, воно лише безрезультатно тягнеться за ним. Ефективність навчання визначається не тільки змістом, а й способом діяльності його засвоєння, або операційною стороною діяльності. Виділення операційної сторони навчальної діяльності й процес формування її у студентів становлять центральну психологічну проблему навчання. Мета роботи – розкрити та визначити психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. Методологічною основою є компетентнісний, орієнтаційний, операційний, енергетичний та оціночний підходи до процесу використання майбутніми викладачами інформаційних технологій у професійній діяльності. Аналіз історіографічних джерел та наукових публікацій. Наукова новизна визначено та обґрунтовано процес використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти й уточнено показники розумового розвитку студентів до застосування інформаційних технологій. Встановлено, що основним критерієм розумового розвитку студентів є наявність правильно організованої структури навчальної діяльності з її компонентами – постановкою задачі, вибором засобів, самоконтролем і самоперевіркою. Високий рівень розумового розвитку студентів пов’язаний з міжпредметним узагальненням розумових прийомів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebenok-and-Torubara.pdf552.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.