Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4503| Назва: | Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти |
| Автори: | Носко, Юлія Миколаївна |
| Ключові слова: | професійна підготовка заклад початкової освіти креативно-оздоровча технологія майбутній учитель початкових класів |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Носко Ю. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 19–23. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Науково-педагогічний аналіз суспільно-економічних перетворень спонукає до принципових змін змісту і організації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, оскільки викладання фізичної культури, як і інших предметів має здійснюватися на суто гуманістичних засадах. Мета дослідження – проаналізувати особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації викладеної у науковій літературі. Наукова новизна. Розкриття сутності та особливості технології креативно-оздоровчої освіти. Висновки. Вітчизняна педагогічна і освітянська спільнота вже сьогодні активно створює нову педагогіку, характерною ознакою якої є відкритість та здатність до змін науковців, освітян та й самих учнів і їх батьків до оновлення – інноваційність. Отже, майбутній учитель має бути активним і креативним педагогом-пошукачем, який сміливо здійснює прогресивний розвиток власної педагогічної системи практичної діяльності, що відповідає творчим, інтелектуальним, духовним та фізичним потребам учнів закладів початкової освіти та задовольняє запити батьківської громадськості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4503 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Nosko.pdf | 688,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.