Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-23T07:48:11Z-
dc.date.available2020-06-23T07:48:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНоско Ю. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 19–23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4503-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів почат­кових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Науково-педагогічний аналіз суспільно-економічних перетворень спонукає до принципових змін змісту і організації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, оскільки викладання фізичної культури, як і інших предметів має здійснюватися на суто гуманістичних засадах. Мета дослідження – проаналізувати особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації викладеної у науковій літературі. Наукова новизна. Розкриття сутності та особливості технології креативно-оздоровчої освіти. Висновки. Вітчизняна педагогічна і освітянська спільнота вже сьогодні активно створює нову педагогіку, характерною ознакою якої є відкритість та здатність до змін науковців, освітян та й самих учнів і їх батьків до оновлення – інноваційність. Отже, майбутній учитель має бути активним і креативним педагогом-пошукачем, який сміливо здійснює прогресивний розвиток власної педагогічної системи практичної діяльності, що відповідає творчим, інтелектуальним, духовним та фізичним потребам учнів закладів початкової освіти та задовольняє запити батьківської громадськості.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectзаклад початкової освітиen_US
dc.subjectкреативно-оздоровча технологіяen_US
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівen_US
dc.titleОсобливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nosko.pdf688.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.