Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4503
Назва: Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти
Автори: Носко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: професійна підготовка
заклад початкової освіти
креативно-оздоровча технологія
майбутній учитель початкових класів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Носко Ю. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 19–23.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів почат­кових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Науково-педагогічний аналіз суспільно-економічних перетворень спонукає до принципових змін змісту і організації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, оскільки викладання фізичної культури, як і інших предметів має здійснюватися на суто гуманістичних засадах. Мета дослідження – проаналізувати особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації викладеної у науковій літературі. Наукова новизна. Розкриття сутності та особливості технології креативно-оздоровчої освіти. Висновки. Вітчизняна педагогічна і освітянська спільнота вже сьогодні активно створює нову педагогіку, характерною ознакою якої є відкритість та здатність до змін науковців, освітян та й самих учнів і їх батьків до оновлення – інноваційність. Отже, майбутній учитель має бути активним і креативним педагогом-пошукачем, який сміливо здійснює прогресивний розвиток власної педагогічної системи практичної діяльності, що відповідає творчим, інтелектуальним, духовним та фізичним потребам учнів закладів початкової освіти та задовольняє запити батьківської громадськості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4503
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nosko.pdf688.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.