Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипко, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorПовечера, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-01-13T08:14:27Z-
dc.date.available2020-01-13T08:14:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкрипко С. О., Повечера І. В. Рефлексивний компонент готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 282-285.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/446-
dc.description.abstractДані сучасних педагогічних досліджень і практика вітчизняної педагогічної освіти свідчать про зростаючий інтерес до проблем формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. Аналіз психолого-педагогічної літератури дозволяє стверджувати, що готовність до будь-якої діяльності являє собою єдність професійної придатності особистості, що передбачає наявність трьох необхідних складових: індивідуальних особливостей, здібностей і характерологічних рис, суттєвих для успішної професійної діяльності; відсутність факторів, які роблять неможливими участь людини в професійній педагогічній діяльності; підготовленість до діяльності (знання, уміння, набуті в результаті професійної підготовки).en_US
dc.publisherДесяті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectрефлексивний компонентen_US
dc.subjectмайбутній вчитель технологійen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleРефлексивний компонент готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.