Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/446
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрипко, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Повечера, Ірина Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T08:14:27Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T08:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Скрипко С. О., Повечера І. В. Рефлексивний компонент готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 282-285. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/446 | - |
dc.description.abstract | Дані сучасних педагогічних досліджень і практика вітчизняної педагогічної освіти свідчать про зростаючий інтерес до проблем формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. Аналіз психолого-педагогічної літератури дозволяє стверджувати, що готовність до будь-якої діяльності являє собою єдність професійної придатності особистості, що передбачає наявність трьох необхідних складових: індивідуальних особливостей, здібностей і характерологічних рис, суттєвих для успішної професійної діяльності; відсутність факторів, які роблять неможливими участь людини в професійній педагогічній діяльності; підготовленість до діяльності (знання, уміння, набуті в результаті професійної підготовки). | en_US |
dc.publisher | Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання | en_US |
dc.subject | рефлексивний компонент | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель технологій | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.title | Рефлексивний компонент готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рефлексивний компонент готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності.pdf | 164.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.