Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкок, Алла Георгіївна-
dc.contributor.authorШлімакова, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2020-01-13T07:43:27Z-
dc.date.available2020-01-13T07:43:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкок А. Г., Шлімакова І. І. Використання маніпулятивних технік в освітньому процесі / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 277-282.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/445-
dc.description.abstractПроблема маніпулювання свідомістю є актуальною з причини існування у сучасному світі створеній людьми системі цивілізаційних цінностей, у контексті тих соціально-економічних процесів, що здійснюються сьогодні в Україні, яка зазнала значних трансформаційних змін в морально-етичних та екологічних аспектах міжособистісної взаємодії. Саме це відкриває можливості для цілеспрямованого впливу на суспільство й окремі групи людей та дає змогу широко застосовувати технології маніпуляції свідомістю і громадською думкою.en_US
dc.publisherДесяті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectманіпулюванняen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.titleВикористання маніпулятивних технік в освітньому процесіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання маніпулятивних технік в освітньому процесі.pdf171.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.