Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorЄдинак, Г.-
dc.date.accessioned2020-06-17T17:10:11Z-
dc.date.available2020-06-17T17:10:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНоско М. Єдинак Г. Передумови персоналізації в розвитку координації учнів початкової школи. Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, фізичне виховання, спорт і здоров'я людини : зб. наук. праць. Кам'янець-Подільський, 2019. Вип. 14. С. 36-40.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4444-
dc.description.abstractВивчали зміну показників координації у хлопчиків і дівчаток із різними соматотипами між 7 і 10 роками при використанні чинного змісту фізичного виховання у початковій школі. Мета дослідження полягала у визначенні особливостей зміни координації в хлопчиків із різними соматотипами, а також дівчаток, під час навчання у початковій школі. Матеріал і методи. У дослідженні взяло участь 100 хлопчиків (по 25 кожного з чотирьох соматотипів) та 80 дівчаток (по 20 кожного соматотипу), вік яких з початком дослідження знаходився у межах 7,3–7,5 років. У цих дітей протягом трьох навчальних років вивчали показники таких виявів координації: у метаннях на дальність провідною рукою і непровідною рукою, в акробатичних рухових діях, у циклічних локомоціях. Для одержання необхідних даних використовували тести, що є загальноприйнятими у практиці фізичного виховання та рекомендовані багатьма дослідниками, адже відповідають усім метрологічним вимогам. Результати. Виявлено внутрішньо- та міжтипологічні особливості зміни показників координації у хлопчиків із різними соматотипами, а також дівчаток, в кожному році досліджуваного періоду. Виявлено також суттєві розбіжності між виявом цих показників хлопчиками однакового паспортного віку, але різної соматичної типології, так само, як у дівчаток. Висновки. Одержаний результат свідчить про необхідність обов’язкового врахування цих даних, оскільки це сприятиме оптимізації спрямованості відповідних фізичних навантажень у аспекті їх максимального узгодження із природною тенденцією та враховуючи індивідуальні особливості хлопчиків і дівчаток 7–10 років.en_US
dc.publisherВісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнкаen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectдинаміка координаціїen_US
dc.subjectсоматотипиen_US
dc.titleПередумови персоналізації в розвитку координації учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.