Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев'янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2020-01-13T07:18:10Z-
dc.date.available2020-01-13T07:18:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Зв'язок між емоційною креативністю та мотивацією студентів-психологів / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 90-93.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/442-
dc.description.abstractПроблема емоційної креативності виникла у 1990-х рр. на перетині психології емоцій та психології творчості. Вчені неодноразово намагалися дослідити питання: «Як пов’язані емоції та творчість людини?». Ідея, що кожна людина здатна до нових емоційних переживань, до самотворчості в емоційній сфері була уособлена Дж. Ейверіллом у понятті «емоційна креативність» (Everill, 1999).en_US
dc.publisherДесяті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectемоційна креотивністьen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectстуденти-психологиen_US
dc.titleЗв'язок між емоційною креативністю та мотивацією студентів-психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.