Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4420
Назва: Актуальні проблеми реформування ступеневої педагогічної освіти в Україні
Автори: Пригодій, М. А.
Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: педагогічна освіта
національна рамка кваліфікації
реформування ступеневої педагогічної освіти
Дата публікації: 2013
Видавництво: Materiały IX Międyznarodowej naukowi-praktyczynej konferencji "Naukova przestrzeń Europy – 2013"
Бібліографічний опис: Пригодій М. А., Горчинський С. В. Актуальні проблеми реформування ступеневої педагогічної освіти в Україні. Materiały IX Międyznarodowej naukowi-praktyczynej konferencji "Naukova przestrzeń Europy – 2013" Volume 20. Pedagogiczne nauki.: Przemyśl. Nauka i studia. 112 str. С. 62-67.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості реформування ступеневої педагогічної освіти в України, що здійснюється шляхом розвитку національної системи кваліфікацій спрямованої на реалізацію політики навчання впродовж життя і ґрунтується на загальних європейських принципах і рекомендаціях із забезпечення якості у сфері освіти та професійної підготовки. Основним елементом національної системи кваліфікацій є Національна рамка кваліфікацій, яка охоплює усі рівні та підсистеми кваліфікацій, та співвідноситься з Європейською рамкою кваліфікацій навчання впродовж життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4420
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.