Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419
Назва: Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: наступність
педагогічна освіта
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С.В. Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2013. Вип. 108(1). С. 51-54.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються концептуально-цільові орієнтири технології наступності. Автор переконує, що технологія наступності дозволяє шляхом розуміння індивідуально-типологічних особливостей суб’єктів діяльності визначити розбіжності і відмінності в них і в їх діяльності, які дозволять внести корективи у навчально-виховну діяльність, що, в свою чергу, сприяє збереженню мотивації до пізнання на перехідному етапі з одного ступеня освіти на інший.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти.pdf442.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.