Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T16:25:40Z-
dc.date.available2020-06-15T16:25:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Взаємозв’язок ціннісного самовизначення та мотивації досягнення у студентів університету. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія "Педагогіка. Психологія. Філософія". Київ, 2011. Вип. 159. Ч. 1. С. 76-83.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4417-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розвитку мотивації досягнення у студентів різних курсів і факультетів в умовах університетської освіти. Розглянуто основні моменти, що характеризують співвідношення понять "професійне самовизначення" та "особистісне самовизначення".en_US
dc.publisherНауковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування Україниen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectмотивація досягненняen_US
dc.subjectціннісне самовизначенняen_US
dc.subjectпрофесійне самовизначенняen_US
dc.subjectособистісне самовизначенняen_US
dc.titleВзаємозв’язок ціннісного самовизначення та мотивації досягнення у студентів університетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.