Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416
Назва: Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: пізнавальна самостійність
Web-технології
аксіологічний аспект інформатизації освіти
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С.В. Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2011. Вип. 88. С. 44-47.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається роль інформаційних технологій у розвитку пізнавальної самостійності студента. Автор робить акцент на аксіологічну характеристику інформатизації університетської освіти, яка полягає у визначені пріоритету на ціннісно-змістовний розвиток особистості засобами інформаційних технологій. Представлені основні показники розвитку пізнавальної самостійності студентів університету, наведені приклади використання Web-технологій у навчальному процесі університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.