Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416
Назва: | Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету |
Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | пізнавальна самостійність Web-технології аксіологічний аспект інформатизації освіти |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2011. Вип. 88. С. 44-47. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається роль інформаційних технологій у розвитку пізнавальної самостійності студента. Автор робить акцент на аксіологічну характеристику інформатизації університетської освіти, яка полягає у визначені пріоритету на ціннісно-змістовний розвиток особистості засобами інформаційних технологій. Представлені основні показники розвитку пізнавальної самостійності студентів університету, наведені приклади використання Web-технологій у навчальному процесі університету. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету.pdf | 426.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.