Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T16:23:13Z-
dc.date.available2020-06-15T16:23:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2011. Вип. 88. С. 44-47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль інформаційних технологій у розвитку пізнавальної самостійності студента. Автор робить акцент на аксіологічну характеристику інформатизації університетської освіти, яка полягає у визначені пріоритету на ціннісно-змістовний розвиток особистості засобами інформаційних технологій. Представлені основні показники розвитку пізнавальної самостійності студентів університету, наведені приклади використання Web-технологій у навчальному процесі університету.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпізнавальна самостійністьen_US
dc.subjectWeb-технологіїen_US
dc.subjectаксіологічний аспект інформатизації освітиen_US
dc.titleСучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.