Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчинський, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T16:23:13Z | - |
dc.date.available | 2020-06-15T16:23:13Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Горчинський С.В. Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2011. Вип. 88. С. 44-47. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4416 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається роль інформаційних технологій у розвитку пізнавальної самостійності студента. Автор робить акцент на аксіологічну характеристику інформатизації університетської освіти, яка полягає у визначені пріоритету на ціннісно-змістовний розвиток особистості засобами інформаційних технологій. Представлені основні показники розвитку пізнавальної самостійності студентів університету, наведені приклади використання Web-технологій у навчальному процесі університету. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | пізнавальна самостійність | en_US |
dc.subject | Web-технології | en_US |
dc.subject | аксіологічний аспект інформатизації освіти | en_US |
dc.title | Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні інформаційні технології як фактор розвитку пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету.pdf | 426.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.