Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T16:21:03Z-
dc.date.available2020-06-15T16:21:03Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 79. С. 222-225.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4415-
dc.description.abstractУ статті аналізується роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Автор розглядає педагогічні умови, що передбачають розроблення дидактичних основ формування змісту підготовки, ґрунтовне методичне забезпечення процесу навчання та виховання особистості майбутнього вчителя технологій.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнаступністьen_US
dc.subjectнеперервна освітаen_US
dc.subjectособистісно орієнтований підхідen_US
dc.subjectучитель технологійen_US
dc.titleРоль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.