Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4415
Назва: | Роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій |
Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | наступність неперервна освіта особистісно орієнтований підхід учитель технологій |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 79. С. 222-225. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Автор розглядає педагогічні умови, що передбачають розроблення дидактичних основ формування змісту підготовки, ґрунтовне методичне забезпечення процесу навчання та виховання особистості майбутнього вчителя технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4415 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій.pdf | 484.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.