Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4415
Назва: Роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: наступність
неперервна освіта
особистісно орієнтований підхід
учитель технологій
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С.В. Роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 79. С. 222-225.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується роль наступності у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Автор розглядає педагогічні умови, що передбачають розроблення дидактичних основ формування змісту підготовки, ґрунтовне методичне забезпечення процесу навчання та виховання особистості майбутнього вчителя технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4415
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.