Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчинський, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T16:08:39Z | - |
dc.date.available | 2020-06-15T16:08:39Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Горчинський С.В. Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 80. С. 79-82. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413 | - |
dc.description.abstract | У статті представлений генезис проблематики суб’єктності у психолого-педагогічних дослідженнях. Обґрунтовано вибір ціннісно-синергетичного підходу як методологічної основи дослідження проблеми становлення суб’єктності. Обговорюються основні точки зору на структуру суб’єктності вчителя, виділені цінності, які визначають варіанти становлення суб’єктності майбутніх учителів. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | суб’єкт | en_US |
dc.subject | суб’єктність | en_US |
dc.subject | ціннісно-синергетична концепція | en_US |
dc.subject | суб’єктно орієнтовані освітні ситуації | en_US |
dc.title | Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя.pdf | 415.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.