Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T16:08:39Z-
dc.date.available2020-06-15T16:08:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 80. С. 79-82.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413-
dc.description.abstractУ статті представлений генезис проблематики суб’єктності у психолого-педагогічних дослідженнях. Обґрунтовано вибір ціннісно-синергетичного підходу як методологічної основи дослідження проблеми становлення суб’єктності. Обговорюються основні точки зору на структуру суб’єктності вчителя, виділені цінності, які визначають варіанти становлення суб’єктності майбутніх учителів.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсуб’єктen_US
dc.subjectсуб’єктністьen_US
dc.subjectціннісно-синергетична концепціяen_US
dc.subjectсуб’єктно орієнтовані освітні ситуаціїen_US
dc.titleКонцептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.