Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413
Назва: Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: суб’єкт
суб’єктність
ціннісно-синергетична концепція
суб’єктно орієнтовані освітні ситуації
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С.В. Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 80. С. 79-82.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті представлений генезис проблематики суб’єктності у психолого-педагогічних дослідженнях. Обґрунтовано вибір ціннісно-синергетичного підходу як методологічної основи дослідження проблеми становлення суб’єктності. Обговорюються основні точки зору на структуру суб’єктності вчителя, виділені цінності, які визначають варіанти становлення суб’єктності майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.