Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГетта, Василь Григорович-
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T15:27:24Z-
dc.date.available2020-06-15T15:27:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГетта В.Г., Горчинський С.В. Формування в учнів інтересу до трудового навчання як навчального предмету. Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. Херсон, 2007. №3 (19). С. 15-20.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4410-
dc.description.abstractСтаття присвячена з’ясуванню ефективних засобів формування в учнів інтересу до трудового навчання. Автори доводять, що ефективність навчального процесу на уроках трудового навчання прямо залежить від мотивів навчання учнів та зокрема наявності в учнів інтересу до навчального предмету. Пропонують системно та систематично застосовувати різні засоби для формування та розвитку в учнів інтересу до трудового навчання як навчального предмету.en_US
dc.publisherТаврійський вісник освітиen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.subjectінтересen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectмотив навчанняen_US
dc.titleФормування в учнів інтересу до трудового навчання як навчального предметуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.