Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРось, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-01-11T09:59:37Z-
dc.date.available2020-01-11T09:59:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРось Л. М. Особливості дитячої та підліткової тривожності / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 267-270.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/440-
dc.description.abstractОдним з емоційних станів, які схильна переживати людина, є стан тривоги. Переживання останньої, у свою чергу, пов’язане із формуванням такої особистісної властивості, як тривожність. Особливої гостроти ця проблема набуває в підлітковий період, який вже сам по собі є кризовим у розвитку дитини.en_US
dc.publisherДесяті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectтривогаen_US
dc.subjectпідлітковий періодen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectемоційні станиen_US
dc.titleОсобливості дитячої та підліткової тривожностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості дитячої та підліткової тривожності.pdf122.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.