Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4408
Назва: | Критерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчання |
Автори: | Гетта, Василь Григорович Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | трудове навчання інтерес рівень розвитку інтересу в учнів до трудового навчання рівень навчальних досягнень |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Гетта В.Г., Горчинський С.В. Критерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2008. Вип. 53. С. 106-110. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена встановленню критеріїв оцінювання розвитку інтересу в учнів до трудового навчання та обґрунтуванню доцільності введення рівнів (початковий, низький, середній та високий), а також встановлення залежності між рівнем розвитку інтересу в учнів до трудового навчання та рівнем їх навчальних досягнень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4408 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчання.pdf | 619.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.