Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГетта, Василь Григорович-
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T15:18:42Z-
dc.date.available2020-06-15T15:18:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГетта В.Г., Горчинський С.В. Критерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2008. Вип. 53. С. 106-110.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4408-
dc.description.abstractСтаття присвячена встановленню критеріїв оцінювання розвитку інтересу в учнів до трудового навчання та обґрунтуванню доцільності введення рівнів (початковий, низький, середній та високий), а також встановлення залежності між рівнем розвитку інтересу в учнів до трудового навчання та рівнем їх навчальних досягнень.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.subjectінтересen_US
dc.subjectрівень розвитку інтересу в учнів до трудового навчанняen_US
dc.subjectрівень навчальних досягненьen_US
dc.titleКритерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.