Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4408
Назва: Критерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчання
Автори: Гетта, Василь Григорович
Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: трудове навчання
інтерес
рівень розвитку інтересу в учнів до трудового навчання
рівень навчальних досягнень
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Гетта В.Г., Горчинський С.В. Критерії оцінювання рівня розвитку інтересу в учнів до трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2008. Вип. 53. С. 106-110.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена встановленню критеріїв оцінювання розвитку інтересу в учнів до трудового навчання та обґрунтуванню доцільності введення рівнів (початковий, низький, середній та високий), а також встановлення залежності між рівнем розвитку інтересу в учнів до трудового навчання та рівнем їх навчальних досягнень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4408
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.