Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4406
Назва: Роль інформаційно-комунікативних технологій у формуванні та підтриманні інтересу в учнів до навчального предмету
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: інтерес
інформаційно-комунікативні технології
педагогічні технології
навчальний процес
мотив навчання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С.В. Роль інформаційно-комунікативних технологій у формуванні та підтриманні інтересу в учнів до навчального предмету. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2007. Вип. 46. С. 35-37.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена з’ясуванню ролі інформаційно-комунікативних технологій у формуванні та підтриманні інтересу до навчального предмету. Автор доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів та використання сучасних технологій навчання. Пропонує поєднувати сучасні технології навчання з традиційними, враховуючи критерії доцільності використання педагогічних програмних засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4406
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.