Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404| Назва: | Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба" | 
| Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович | 
| Ключові слова: | інтерес пізнавальний інтерес навчальний інтерес інтерес до навчального предмету формування інтересу пізнавальний мотив  | 
| Дата публікації: | 2007 | 
| Видавництво: | Вісник ЧДПУ | 
| Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба". Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2007. Вип. 45. С. 119-122. | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена з’ясуванню взаємозв’язку понять ”інтерес”, “мотив” та “потреба”, їх співвідношення та взаємовплив. Автор досліджує роль інтересу в пізнавальній діяльності учнів. Він доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів. Пропонує, у залежності від характеру домінуючих мотивів, їхньої сили впливу на особистість, навчання учня, враховувати роль індивідуальної значущості кожного з них. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404 | 
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Взаємозв’язок понять інтерес, мотив, потреба.pdf | 269,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.