Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчинський, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T13:32:11Z | - |
dc.date.available | 2020-06-15T13:32:11Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Горчинський С.В. Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба". Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2007. Вип. 45. С. 119-122. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена з’ясуванню взаємозв’язку понять ”інтерес”, “мотив” та “потреба”, їх співвідношення та взаємовплив. Автор досліджує роль інтересу в пізнавальній діяльності учнів. Він доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів. Пропонує, у залежності від характеру домінуючих мотивів, їхньої сили впливу на особистість, навчання учня, враховувати роль індивідуальної значущості кожного з них. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧДПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | інтерес | en_US |
dc.subject | пізнавальний інтерес | en_US |
dc.subject | навчальний інтерес | en_US |
dc.subject | інтерес до навчального предмету | en_US |
dc.subject | формування інтересу | en_US |
dc.subject | пізнавальний мотив | en_US |
dc.title | Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба" | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Взаємозв’язок понять інтерес, мотив, потреба.pdf | 269.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.