Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404
Назва: Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба"
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: інтерес
пізнавальний інтерес
навчальний інтерес
інтерес до навчального предмету
формування інтересу
пізнавальний мотив
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Горчинський С.В. Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба". Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2007. Вип. 45. С. 119-122.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена з’ясуванню взаємозв’язку понять ”інтерес”, “мотив” та “потреба”, їх співвідношення та взаємовплив. Автор досліджує роль інтересу в пізнавальній діяльності учнів. Він доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів. Пропонує, у залежності від характеру домінуючих мотивів, їхньої сили впливу на особистість, навчання учня, враховувати роль індивідуальної значущості кожного з них.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Взаємозв’язок понять інтерес, мотив, потреба.pdf269.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.